海蝦:我都覺得自己係一個有好多不足既實習老師但我都繼續努力!!你唔好灰心呀!!你宜家既不足就係你將來最好既野!!加油加油!! =]Kathy
哈...我係嚴重不足既情況下就被睇堂了~_~大家都係努力啦~appropriate practice makes perfect~~
多謝你們的安慰...haha...我想...我會繼續努力的!
發佈留言
3 則留言:
海蝦:
我都覺得自己係一個有好多不足既實習老師
但我都繼續努力!!
你唔好灰心呀!!
你宜家既不足就係你將來最好既野!!
加油加油!! =]
Kathy
哈...
我係嚴重不足既情況下就被睇堂了~_~
大家都係努力啦~
appropriate practice makes perfect~~
多謝你們的安慰...
haha...
我想...我會繼續努力的!
發佈留言