11/25/2008

實習第七日?

今天情緒不穩?連自己都不清楚
作為一個實習老師,不足之處實在太多
理想和現實總有距離
我會學習將這個距離縮短

-------------------------------
今天第一天上2a的電腦堂
又是一班精靈活潑充滿朝氣的同學仔
不過實習時間只會上三堂
可能有點少....
希望大家都會喜歡那短暫的上堂時間

3 則留言:

Kathy Hung 說...

海蝦:
我都覺得自己係一個有好多不足既實習老師
但我都繼續努力!!

你唔好灰心呀!!
你宜家既不足就係你將來最好既野!!
加油加油!! =]

Kathy

匿名 說...

哈...
我係嚴重不足既情況下就被睇堂了~_~
大家都係努力啦~
appropriate practice makes perfect~~

Hoiha 說...

多謝你們的安慰...
haha...
我想...我會繼續努力的!